close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול מאורגן ליפן בדגש על תרבות, טבע ואמנות

מערכת שורשכו חשוון, תשעח15/11/2017

מיליוני תיירים מכל קצוות תבל מגיעים מדי שנה ליפן כדי לטייל, להכיר את התרבות העשירה, וליהנות משילוב מרתק ומושלם בין עבר מפואר לחיים מודרניים תוססים ודינמיים

תגיות:
יפן, ארץ השמש העולה, היא מדינת איים הממוקמת בצפון מערב האוקיינוס השקט, היא נחשבת לאחת המדינות היפות והמעניינות ביותר בעולם.

מקדשים ופגודות לצד גורדי שחקים מדהימים
יפן היא למעשה ארכיפלג של יותר מ-6,800 איים, ארבעת האיים הראשיים הם הוקאידו, שיקוקו, הונשו וקיושו. כלכלת יפן היא הרביעית בגודלה בעולם, אוכלוסייתה מונה למעלה מ-127 מיליון איש, היא המדינה העשירית בעולם בגודל אוכלוסייתה. ביפן יש אקלים ממוזג, מומלץ לטייל במדינה המרשימה והיפה בעונת האביב בזמן פריחת הדובדבן ובעונת הסתיו בתקופת השלכת.

כדאי לדעת כי למעלה מ-70% משטחי המדינה הם הרריים ומיוערים, אזורים אלה אינם מתאימים לחקלאות ולמגורים, לכן רוב אזרחי המדינה גרים בערים ענקיות הממוקמות בעיקר באזורי החוף. ארץ השמש העולה אינה גדולה מבחינת שטחה אך בגלל שהיא ארוכה יש הבדלים משמעותיים מבחינת מזג האוויר בין צפון יפן לדרומה, בחורף קר מאד בצפון המדינה בעוד האקלים בדרום יפן הוא סוב-טרופי.

יפן ידועה בתרבות המעניינת והעתיקה שלה, כאשר מתכננים לטייל בה כדאי לתכנן מסלול למשך לפחות 14 יום. במהלך הטיול במדינה אין לפספס את אתרי החובה החשובים והמרשימים ביותר כמו המקדשים המרהיבים ביופיים בניקו, מפלי קגון, פארק שינג'וקו ושוק הדגים Tsukiji שהוקם לפני למעלה מ-350 שנה בטוקיו.

כמו כן, מומלץ לטייל בעיר הבירה העתיקה קיוטו המהווה עד היום מרכז תרבותי ורוחני חשוב במדינה, במקדש הזהב קינקאקוג'י ובמקדש הזן ריאונג'י הנמצאים בקיוטו. אין לוותר על מוזיאון מיהו, יער הבמבוק באראשימה, כפר העץ המסורתי שירקווה גו השוכן בלב ההרים הגבוהים במדינה, עמק קיסו הידוע בכפרים הציוריים שבו ובטירות קסומות ומרשימות, האי אודייבה במפרץ טוקיו, מקדש מייג'י המפורסם, מקדש סנסוג'י, רובע גינזה בטוקיו ועוד.

פריחת הדובדבן - סאקורה
כאמור, מומלץ לטייל ביפן בעונת הסתיו כדי ליהנות משלכת וממראות מרהיבים ומלהיבים בכל המדינה, או לטייל בעונת האביב בשיא הפריחה של עצי הדובדבן. כדאי להזמין טיול מאורגן ליפן בו שמים דגש על טבע, תרבות ואמנות; כך ניתן ליהנות משילוב מרתק ומעניין בין התרבות העשירה של ארץ השמש העולה לבין טיולים בטבע הקסום ובנופים ציוריים ועוצרי נשימה, ובמהלך הטיול מבקרים גם במוזיאונים חשובים, בפגודות מדהימות ביופיין, במקדשים חשובים ובכפרים ציוריים עם אווירה קסומה.

טיול ביפן מאפשר לתייר הישראלי להכיר את התרבות המעניינת של המקומיים, לרבות תרבות הזן בודהיזם, להתרשם מקצב החיים המהיר והמודרני, וכמובן לקנות שלל מוצרי אלקטרוניקה חדישים וליהנות מחוויה קולינרית נפלאה ובלתי נשכחת לכל החיים. ראוי לציין כי תושבי יפן ידועים באריכות החיים שלהם, רבים טוענים כי היפנים מאריכי חיים בגלל האוכל והתרבות, ובמהלך הטיול במדינה אפשר להבין מהם הגורמים לכך.

מובטח לכם טיול חווייתי שכמותו קשה לשחזר.
תיהנו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה